2012 & badtunna

Kan det bli en bättre kväll???
Kollade nyss på 2012 på datan, den var skit bra, älskar sånna filmer!

Senare blir det att bada badtunna med familjen, riktigt härligt nu när det är snö ute så kan man rulla sig i snön.

Dagen har varit väldigt rolig, körde land och rike på 2 st lektioner, kollade på en film på spanskan, hade slöjd och hemkunskap.
Imorse när jag skulle cykla till skolan han jag bara sätta mig på cykeln sen hoppa kedjan av :O
Skönt att det var hemma och inte någon annanstans på vägen. Så mamma skjutsade mig, men sen när jag skulle hem så orkade jag inte gå så jag fick låna mickis busskort och åkte 2 st stationer innan jag var hemma, SLÖ eller vad??? :P
Men man orkar ju inte gå när det är skit kallt och man har chansen att åka gratis hem?? :D

Imorron ska klassen spela innebandytunering mot 8C, 8D och 8F , själv ska man inte spela för jag SUGER på innebandy :P

Men det blir att heja på, min klass äger ju på det! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0