ar i malta! dag 1

hejsan alla! Igar flog jag till malta. Det ar super mysigt har och hur varmt som halst.
Haha jag kanner mig som varsta miffot som inte kan skriva helt normalt for det ar ju ett engelskt tangentbord :p
Jag lovade Julia att jag skulle uppdatera sa jag ar val tvungen...

Igar pa flyget nar vi var i luften hoppade vi omrking skit mycket sa jag har typ varsta proppen i skallen som gor att nar jag aker hiss sa ramlar jag nastan... Haha , det maste se hel skummt ut som att jag ar varsta fyllot :P

Idag var vi i valetta , det var en super mysig stad med mycket hast och vagn och bussar overallt. Vi akte buss 2 ggr och det var super kul, dom kor ju pa fel sida av vagen har och har ratten pa andra sidan sa det blir helt virrigt.
Guuuud jag gjorde bort mig totalt igar. Precis nar vi hade kommit till malta sa skulle mamma fixa en taxi och jag som ar lite sen att fatta saker ibland , horde inte rikigt vad hon snacka om. och helt plottsligt kommer det en kille och drar i vara resvaskor, och jag snabb som jag vet inte vad hoppade ju direkt pa vaskorna. Och han bara skrattade och jag var varsta arg for jag trodde ju att han skulle sno vara vaskor, men han skulle bara hjalpa oss till taxin... Det var javligt pinsamt. Sen hande lite fler pinsamma saker men det orkar jag inte skriva om.

Men aja, eftersom att det ar julafton i sverige sa ar det ingen rolig inne pa MSN sa det ar skiiiit trakigt.
Jag har fatt skiiiit manga sms dar det star god jul pa och forlat sa himla mycket for att jag inte skriver tbx men det kostar hur mycket som halst , och jag vill inte bli pank :P sa GOD JUL alla :D

Och nej julia, jag var inte sa radd nar jag skulle flyga, haha :P

Ha en riktigt bra jul sa hors vi kanske imorron, imorron blir det shopping :D haha annu mera, fick en Rolex klocka idag :D:D

men ska dra ut nu sen blir det att bada, puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0