Bästa dagen på länge!

Dagen har varit toppen. Dom första två lektionerna kollade vi på någon film, sen bild , sen spanska och jag fick reda på provet som jag gjorde i måndags. VG :D:D:D
Sen kom mamma och hämtade mig vid 11.50 så jag fick sluta ca 4 timmar tidigare än dom andra bara för att jag skulle till tandläkaren 13.15 . Men skulle ut och äta lunch på restaurang med mamma så jag orkade inte vara kvar i skolan till 13.00 :P
Inga hål , ohhh yeees :D
Sedan gick jag och mamma på stan för jag skulle visa en tröja som jag hade sätt innan som är skit snygg som jag vill ha när jag fyller år. Så vi gick och kollade på den och gissa vad som följde med hem? haha tröjan :D
Vet redan lite saker jag kommer få men det tar jag på måndag.
Har hittat världens bästaste låt med timberland. Kan lägga ut den när jag har kommit på hur man gör :P Haha kommer inte ihåg.



Mitt turarmband (inte världens snyggaste i know) men den ger tur. Det har gått bra på 3 prov nu tack vare den , helt sjukt :O <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0