Fråågor<3

10 FRÅGAR OM DIG SJÄLV

namn? Linnéa Andersson
när fyller du år? 7 december
några piercingar? öronen
vad har du på dig just nu? leggings, linne, tjocktröja 
vilken årstid är bäst? sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sova länge
vad tycker du mest om hos dig själv? inget
vad är du bra på? jaaadu...
vem älskar du mest på denna jorden? Min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans

10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER

vem vet allt om dig? Julia
vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga :D
vem är snyggast av dina vänner? alla ofc ;)
vem är mest party människan? Öhh, johanna tror jag :P 
vem är den du helst har filmkväll med? Johanna
vem av dina vänner är mest "evil"? vet inte

10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ

vem står dig närmast? mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja
vem är farligast i din familj? jag ofc!
vem ser roligast ut i din familj? jag
vem är coolast? jag och pappi
har ni något husdjur? hund
vem har du mest gemensamt med? ingen
vem står för underhållningen? jag :P
vem sover du oftast med? ingen av dom
roligaste kvällen med familjen? Sitta och prata om hur tokig jag var som liten.

DAGENS

pinsammaste? Rammla med cykeln
saknad? Emma och ishe
kläder? Skrev förut
låt? Blandat
puss? Chanti :D
köp? inget
bus? jag är alltid busig
bästa? Sporthallen med Fillan!

ANNAT

hur mår du just nu? sådär, ont  huvudet
har du piercat dig? ja
är du hungrig nu? nej
vad är klockan nu just nu? 18.50
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen,msn

TELEFON/MOBIL

vart ligger din mobil på natten? bredvid mig
hur många sms skickar du om dagen? vet inte, många?
vad skulle du gjort utan din mobil? Ingen aning
vem ringde dig senast? Johanna
vem ringde du senast? Mamma
vem sms:a till dig senast? Julia
vem sms:a du till senast? Julia

FAMILJ

hur länge sen var det du träffa din morsa?  3 timmar sen 
hur länge sen var det du träffa din farsa? 1 min sen

MUSIK

lyssnar du på musik just nu? nej
vilket är ditt favoritband/artist? många
vad gillar du för musik?  olika

KLÄDER
har du fler än 4 linnen? ja
har du fler än 3 jeans? ja
har du fler än 5 tröjor? ja

SMINK OCH HÅR

använder du mascara? ja
använder du wax? haha nej
använder du ögonskugga? ibland
använder du kajal? ja
använder du hårspray? ja
använder du volymspray? ibland
använder du mousse? ibland
använder du deodorant? ja
använder du skinspray? nej
använder du parfym? ja
använder du läppglans/läppstift? ibland 
använder du brunkräm? nej
använder du rouge? ja
uppsatt hår eller hängande? båda
plattar/lockar du håret varje dag? nej
målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? haha nej

KÄRLEK

vad hette din första flickvän/pojkvän? Kommer inte ihåg
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
har du varit tillsammans med två samtidigt? ja när man va liten? Haha man var ju tsm med alla samtidigt?
är du kär just nu? Kanske det ;)
har du kysst någon idag? nej
har du ett förhållande? nej
är du romantisk? fråga inte mig
har du haft sex den senaste månaden? nej
vem sov du senast bredvid? Julia tror jag
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? ja, i 5an :P
vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande!
har du under de senaste månaderna vart KK med någon? nej
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet inte
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? har inga syskon
vad gillar du för stil på tjejer/killar? Vet inte , insidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0