Gott nytt ar!

Hej! Idag ar det den sista dagen pa aret och jag bara langtar tills kvallen! Det kommer att vara ett stort party har bara for att ett kannt fotbolls lag kom , har ingen aning vilket land dom ar ifran. :)
Det kommer att bli en DJ, dans och mat en rolig start pa det nya aret.

Imorron bitti aker vi fran malta till italien, vi ska till sesilien (tror det stavas sa) :P dar ska vi bo i 3 natter sen kommer vi tbx hit.
Det blir roligt att fa komma till italien ocksa , har aldrig varit dar tidigare.

Jag har super trakigt har, pappa ar och tranar och jag orkade verkligen inte det men jag orkade simma med honom iaf, och mamma ligger pa rummet och snarkar som en gris :) Sa jag far va inne tills mina 41 min ar slut av internett tiden sen blir det att dra ut och sola eller nagot.

Idag har jag solat i 3 timmar sa det var super skont , har faktiskt blivit lite brun! Efter solningen gick vi ut och at super god glass pa en glassbar som vi nastan bor granne med.
Nej men uuuusch vad jag bablar pa om trakiga saker, jag ar sa javla uttrakad! Menmen , det var val allt , ha det riktigt bra och gott nyss ar!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0