Shoo Hopp

Dagen har varit hmmm, jobbig? Den började dåligt men slutar bra!
Fick veta kemiprovet som vi gjorde förra veckan, fick VG :D:D (STOLT)
Haha idag på matten och biologin fick vi pyssla för att dekorera rummet lite roligare, och jag och fillan gjorde jonas mineur , haha han blev skit rolig, värsta bigga pungen och håriga ben och allt! We are the best!
Imorron ska jag nog följa med fillan hem eller på fredag, Skit kul ska det bli, flummiga som vi är så blir det nog bara skratt :P

Om prick en vecka är jag i malta nu, HÄRLIGT som fan ska det bli, planet åker vid 15.30 så jag är väl där runt 20.00! Så när jag är där kommer jag nog inte blogga så mycket , vi får se om det finns en data som man kan låna, det borde det ju finnas...

Igår var det ju innebandytunering, Vår klass vann 2 matcher och första matchen mot Hockeyklassen vann vi nästan! Det var 0-0 till sista 30 sekunderna. Hade det blivit oavgjort hade vi nog gått till final , menmen...
Lägger in bilder sen från dagarna, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0