Stockholm

Hejsan, förlåt att jag inte har bloggat på 2 dagar men har verkligen inte haft tid. I lördags på morgonen åkte familjen upp till stockholm för att hälsa på emils familj. När vi kom var det ungefär lika mycket snö som här i nyköping. Men sen drog vi till stockholm, där köpte mamma skor till migför 500 kr , löshår för 700 kr , en väska för 250 kr som innan hade kostat 600 (tur eller vad) den är skit snygg. Vi gick runt massa sen gick jag och Emil på bio och såg "Avatar". Den var super bra! Älskar sånna filmer, ;)
När vi åkte hem till dom hade det snöat ännumera och på morgonen var det ca 1 meter snö på vissa ställen.
Såhär mycket har det nog aldrig snöat på sjukt länge.

Kom in för inte så länge sen, har varit ute och lekt i snön med Emelie och Sofia. Haha blev Mulad av Sofia 10000000 ggr, sen åkte vi pulka i malmbryggshages backe som är jävligt rolig.

Nu kommer mina dagar vara super roliga tills på onsdag, för imorron ska jag och sofia va och vem vet vad vi hittar på ;)
På tisdag ska jag PACKAPACKAPACKAPACKAPACKA! Har inte ens börjat med det ännu, sen på onsdag så FLYGER vi till MALTA! Haha jag har damp :D

Nu ska jag gå och sätta in allt löshår tjingeling ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0