Tjenare!

Har nyss kört the sims 3 som dampar totalt. Fick det vanliga the sims 3 och det nya destination världen som också är the sims 3. men det tar så himla mycket platts på datan så den blir helt seg :S

Igår var släkten här, det var jätte kul! Jag fick 1 väska av mormor och morfar, 2 st böcker och smink saker av moster och per och 500 kr av farmor och farfar.

Sov inget inatt och gick och la mig 2 igår kväll, men jag vaknade vid halv 5 sen vid 6 tiden, jobbigt som fan!
Sen kom dom in med massor av presenter. Jag fick ju the sims spelen sen fick jag 2 st BHar, 2 st trosor, en mysig filt, 100 euro som är 1000 svenska kronor, en mascara, sminkbortagning, 200 svenska kronor, en tjocktröja och svart nagellack.
Tack älskade mamma och pappa för fina presenter!

Ska dra och äta på restaurang om några minuter, ska på en indiskrestaurang. 
Men ni får ha det så bra pussar och kramar<3



Första bilden som 15 årig, ohhh yeees :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0