2-November

Ännu ett steg närmare vintern  :( det känns jätte tråkigt med kallt och snöö, men roligt med födelsedag , lov och malta :D
För er som inte läste på min andra blogg så ska jag åka till malta den 23 december och kommer hem den 6 januari! Det ska bli super mys att bara sticka iväg och inte bry sig om tjocka jackor och mössa och annat skit som jag hatar med vintern :P

Idag i skolan hade vi hemkunskap som var rolig ett tag. Vi fick göra köttbullar med potatis och brunsås, jag var med Erik Hägglund och jobbade men han gjorde nästan inget :( Jag fick tjata på han :P
Men jag fick flumm som vanligt så det var kuligt :D

Nu ska jag dra och äta nått gott sen ikväll blir det att kolla på "the terminal" som jag såg förra helgen med lollo, men som är grymt bra!
Puss



Lääääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0