FörlåtFörlåt!

Mitt tangentbord har haft allvarliga problem så det har lagt av helt. Så har inte kunnat blogga på ett tag nu, men fick låna mammas tangentbord så länge.
Veckan har rullat på, hade mitt spanska omprov som gick super bra, fick bara 2 fel så blev väldigt nöjd med det.
Nyss va jag och mamma och köpte farsdag present till pappa och då passade vi på att hämta ut biljetterna till New Moon som jag och Julia ska gå och se på. Premiären också, gryyymt kuuul! Vi skulle egentligen gå i stockholm men skulle vara tvungen att åka upp till stockolm för att hämta ut dom i veckan och det pallar vi ju inte, så det blir att kolla på MINI bion i Nyköping istället. haha man måste ju vara 15 år för att se den och det är ju inte vi så vi får väl tuffa till oss skit mycket och bara hoppas på att dom inte kommer på oss :P

Skulle egentligen sova hos julia idag, men det gick tydligen inte för att ida ska sova där. :(
Någon som vill göra nått i kväll? Messa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0