Hej bitches :*

Haha nej jag skoja bara! Men sitter och diggar musik som vanligt. Åt nyss tacos som jag tidigare åt hos johanna till frukost och till middag igår :P
Igår drog jag hem till johanna , guuud vad jag hatar vägen dit! mellan malmbryggshage och bryngan är det en jätte kurvig och läskig väg när det är mörkt, för det är skog på båda sidorna... Jätte lång backe och läskig! :O Menmen jag tog mig dit iaf ;)
På kvällen kollade vi på Idol och någon annan film som jag inte kommer ihåg. vi åt hmmm, ganska mycket! först tacos sen blev det popcorn,gurka och morots dipp, ,godis och choklad... Sen drack vi ganska många läsk ;) lite chips blev det nog också när jag tänker efter . Men när jag drar till malta så blir det att vara på gymmet en hel del så vem bryr sig om man går upp nått kilo just nu?
Vi somnade ganska tidigt vid typ 1 tiden för båda var super trötta. Sen vaknade vi vid 11 då åt vi tacos :P Och kollade på någon konstig film :P Helt jävla skumm var den...
Sen såg vi på Otis, en film som är typ skräck/komedi/thriller , den var jätte bra :D
Just fan, nu kom jag på vad vi mer åt! Typ någon frukt som såg ut som ögon/pungkulor :P Den hade jätte konstig konsistens men var rätt god :) Smakade typ som persika ;) Haha ni ser ju själva på bilden.


Haha jag vet , det ser inte gott ut , men det var det ;)





Härlig sommarbild på johanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0