PluggPluggPlugg

och ännu mera plugg. Tills nyss har jag suttit och pluggat sen klockan 12 :O
Igår blev det att plugga i 4 timmar också. Nu fan ska jag få bra på mina prov! :P
Fick mitt första IG igår i engelska, jag som fan har blivit bättre på det :(:(:(
aja får göra omprov nästnästa vecka. Duscha nyss ska kanske med hem till några på julgrjsimojs, men orkar verkligen inte efter allt plugg, så det blir nog att sätta sig i soffan och glo på någon film med julmust och lussebullar :D
Mamma och jag bakade typ lussebullar eller det är lussedeg men vi har typ fyllning i våra, kan lägga in bild på det senare.
Ikväll blir det att lägga sig tidigt för imorron är det konfa träff och ännu mera plugg -.- . Jag kan säga att jag inte längtar direkt :p
Sen är det bara 1 vecka kvar tills jag fyller 15  :D fyller på måndan men på lördan ska några kompisar komma på tjejkväll sen på söndan blir det släckten och på måndan restaurang med familjen. Roligt som fan kommer det bli. Sen om 2 veckor är det lov och sen åker jag till malta! Justfan, nästa vecka på onsdan ska iche åka till New York, så himla avvis så ni anar inte. men guud vad ska jag se för film?? får gå och se efter , bloggar senare puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0