Sjuuk

hejhej! sitter här och har super tråkigt. Laddade ner några fina stämplar eller vad det heter till Photoshop så det blir lite snyggare. Men eftersom att jag har en lite större dataskärm en endel så blir headern så himla stor :S
men aja.
Gick hem från skolan igår, mådde piss men dagen var endå rolig. Vi brukar ha so i 80 min så på so lektionen kollade vi på Kopps , vilket är en film som jag älskar :D
Jag hade glömmt idrottskläder så jag fick kolla på. Det var hela min skoldag.
I morse vaknade jag vid 10 tiden, jag satte mig i soffan och kollade på tv och bara myste. Sen blev det att kolla på hannah montana the movie, (ovanligt?) :P
men aja, ska baka pepparkakor nu , blir nog hemma imorron också.
puss <3


Kommentarer
Postat av: Liisa

Gud vad jag är snäll :I haha, Vi får ses nån dag :)

2009-11-18 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0