Skolan tar all min tid -.-

hejsan, sitter framför datan och har allmänt tråkigt! Han pluggat på mina spanska glosor , vi har ca 24 st. Har pluggat på dom i ungefär 3 timmar tror jag :O
Skolan tar all min tid, hinner knappt va med kompisar längre. :O
Fick veta mitt Fysikprov igår. Ungefär halva klassen fick IG så jag blev väldigt nöjd med mitt G :D
Igår hade vi SO-prov och idag hade vi Engelska prov. JOBBIGT!

Viktor smsbombar mig med att jag ska logga in på msn, och det FUNKAR inte ! Haha ...
Ska snart gå och lägga mig för mår inte helt prima. 

Hade tänkt att göra en ny design i helgen, får se hur det blir med det, om det är någon duktig som är bra på att göra designer, SKRIIIIV!
Visst skriver jag om roliga saker??? Haha inte direkt :P
puss<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0