Sovmorgon

Imorron först halva veckan har gått, dom sista dagarna går alltid fort. Sen slutar vi 2, och imorron har vi någon slags frilufsdag eller vad fan det heter, vi börjar vid kvart i tio tiden på badhuset sen blir det att ha street dance på eftermiddagen. Härligthärligt! Så det blir att ha sovmorgon till 8 eller halv 9 imorron :D Satt nyss och gjorde klart min engelskaboks inlämmning, riktigt skönt att den är klar, bara svenskan och spanskan kvar nu då (Y) :(

Han inte blogga någonting igår för direkt när jag kom hem la jag mig framför tvn och somnade, vaknade klockan 10 så hade sovit i 6 timmar :O Sen gick jag och åt sen gick jag och la mig igen. Trött eller??
ska snart gå och läsa min andra engelska bok, sen blir det tidig kväll för mig, haha är alltid trött nu mera. <3



Bjuder på en gammal bild på mig och hanna från i sommras.
Saknar dig mer än du tror! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0