♥ Tjoolahooopp

Vill bara berätta att igår och i förregår när jag va med Lisa kom det två st polisbilar och två st ambulanser. Vi blev helt konstiga och sprang runt i hennes lägenhet och var helt kajko. Vi stod och glodde på alla som gick förbi för vi trodde att det hade varit något mord eller något. Senare fick vi höra att det var en person som hade tagit självmord :O Det var fett läskigt!
Menmen, så igår hade vi mys framför one tree hill och bratz the movie :P haha den var seeg men ganska bra ;)

Snart ska jag sätta mig och plugga engelska,matte och spanska med mamma, kommer få göra mitt första omprov på torsdag så det blir att plugga häcken av mig.


Min första bild, moahahahahah!


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, Bratz the movie x)

2009-10-30 @ 15:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0