Bränd äppelkaka och svullen tumme...

Japp som sagt , rubriken säger allt!

Jag bakade nyss en äppelkaka för jag är så jävla kär i min och johannas , så jag försökte på dt helt själv den här gången. Och jag säger bara, jag ska inte sköta ugnar!

Först igår när vi bakade så när jag stängde av ugnen gjorde jag visst på nått konstigt sätt så deras hus fick strömavbrott... Haha japp, jag skämdes kan jag säga ;)

Och sen nyss när jag bakade så satte jag mig hos mamma i soffan, och hon bah: Linnéa vad det luktar bränt :O
Så jag sprang dit och hela kakan var typ bränd på ovansidan :P
Så jag skyndade mig att ta ut den och då brände jag tummen min!
Det gjorde as ont och nu sitter jag med papper runt den för dt svider som f******n!






Japp, så vad ska man säga ... ?
Jag är inte kung i köket iaf :P

/Linnéa Andersson<3


Kommentarer
Postat av: Julia "Snyggaste" Söderholm

hahah, fail linnea :p först mikron, kommer du ihåg ? med mandelmassan eller marsipanen eller vad det nu var :p haha :) <3

2010-04-07 @ 19:53:23
URL: http://juliasoderholm.blogg.se/
Postat av: Linnéa Andersson

Svar till julia : Haha ja julia jag kommer ihåg :P

Det var något av dt läskigaste jag har varit med om och jag fick ärligt talat panik!

Jag tror inte jag ska va hemma i köket helt enkelt ;) <3

2010-04-07 @ 22:08:17
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0