Dålig uppdatering!


Förlåt för dålig uppdatering, hade verkligen inte tid igår.
Hade först 2 timmar på mig att göra mig i årdning till dansen och sen plugga till so provet som var tills idag.
Dansen var såjävla rolig! madde spelade in så det kanske kommer upp på bloggen, om jag vågar lägga ut den ;)
Det roligaste va att jag känner ingen i min dansgrupp förutom madde och igår skulle vi först dansa enskillt och sen skulle alla in i mitten i en klump, och där skulle vi typ va skit länge och göra vissa rörelser, det ser så sjukt kul ut och jag fick värsta skrattanfallet mitt i dansen så alla bara typ glodde och tyckte jag var knäpp :P

Sen när jag kom hem var det bara att käka tacos och plugga mera, slutade plugga vid halv 10 tiden och då orkade jag verkligen inte gå in för att blogga så då blev det att glo på starstruck :D

Gör ett till inlägg senare om vad jag har gjort idag :)
puss och kram/Linnéa Andersson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0