Eric Saade! :O

Idag var jag och julia och såg på min äälskling! <3
Det hände världens roligaste sak! jag och julia bestämde oss för att stanna kvar till sist för att ha chansen att ta personliga bilder med honom. Men istället när vi gick fram till honom på scenen så stod julia först. Och då skrev han hennes men sen när hon skulle ta den och gå så sa han att hon skulle vänta lite.
Då tog han upp sin mobil och gav den till henne :D
Hahah nej inte riktigt så , men han bad henne ta en bild på honom som han senare kunde lägga ut på sin egna blogg.
Han skrev till och med tack på hennes skiva och gav henne ett extra hjärta :)

Sen frågade hon honom om hon kunde få hans vattenflaska. Han sa att hon kunde få den efteråt när allt var klart ;)
så vi stannade kvar och väntade men hon gick aldrig fram till honom och tog den så jag passade på och sprang till han och ropade och allt....
Så jag frågade om jag kunde få den och gissa vad jag fick? :D:D:D:D
moahahahah, julia tjurar fortfarande ;)
så nu har jag hans baciller i min mun, och dom smakar riktigt mumma :D
Tror ni mig inte så kolla på alla hans bilder så har han flaskan vid sig och jag har massa vittnen :D



Vattenflaskan ser ni ju själva!





Några tjejer slängde in ett par trosor till han, och självklart började han leka med dom :D





Färsk och fin. :D

Min skiva :D

Puss och kram /linnéa <3



Kommentarer
Postat av: Camilla

Den flaskan hade man ju inte tackat nej till! ;p

2010-04-06 @ 00:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0