Filmer som jag vill se

Här kommer några filmer som jag jätte gärna vill se, trailern på dom alla finns på : http://www.myspace.com/TRAILERPARK  Med jätte bra kvalité

Step up 3-D , Gillar man dom tidigare filmerna måste man bara se trailern. Den verkar sjukt bra!




Trailern har jag lagt ut mycket tidigare men en film som jag verkligen vill se. Kommer tyvärr inte kunna gå på premiären iår för åker till rom samma dag. Så det blir att se den när jag kommer hem , om jag inte tidigare hittar så man kan tanka ner den ;)




Filmen värkar jätte härlig , en romantisk film för er som gillar kärlek :)




Se trailern för er som gillade den första :)




Sen vill jag även se grown ups, den verkar lite sjuk men ändå rolig :)




Det var några av dom jag vill se, kom gärna med film tips, :)


Kommentarer
Postat av: Matte

Nightmare on elm street den verkar vara nice ;)

2010-04-18 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0