Gårdagen med Johanna,Jessica och Levina :D<3

Hej alla bloggläsare! ;)

Han inte blogga igår för drog hem till Jessica och Johanna ganska tidigt.
Först när jag kom dit så väntade vi in levina sen satte vi oss i bilen och drog till nagelbaren i stan för jessica och johanna skulle ta hål i naveln.
Haha det var jätte kul att se på , vi filmade och allt men ska ni se det får ni kolla om jessica har dt på sin blogg : jjessicaostergren.blogg.se

Men iaf, jag köpte ett par as snygga och bigga örhängen och sen drog vi hem.
När vi kom hem hade vi jätte lust att baka så vi bakade en äppelkaka och cupcakes :)
Dom blev riktigt goda men orkade knappt käka nått...

Sen la vi oss i johannas säng och typ nördade chatroulette (stavning) , men jag var så trött så jag somnade vid 1 , jag låg och drömde värsta härliga drömmen om mig och eric saade sen hör jag en killröst halv 4 på natten : Hon är ju helt jävla borta!
Jag bah : Vafan och öppnar ögonen och där står claudio och glor på mig!
Såjävla sur jag blev! Så han va där ett tag men vi va så trötta så han ville inte sova kvar :P

Så vi somnade och vaknade runt halv 12 tiden. Sen satt vi alla och kollade på massa snygga kläder på en sida som jag inte kommer ihåg vad den hette -.- så typiskt mig...





Johannas mage. Och nej jag är inte ett dugg avundsjuk :(
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0