Härlig Daag!

Hej alla glada! Idag är jag riktigt pigg och glad!
Lektionerna har nog varit dom skönaste på jag vet inte hur länge. Det började med att på fysiken hade vi Sarah och då fick vi göra vad vi ville och hon hämtade varm choklad till oss alla så vi får i oss en liten kick :D
Sen var det matte diagnos och det gick hur bra som hellst!
Sen var det Bild och det är ju alltid skönt och roligt.
Sen spanska , den var ganska jobbig men ändå rolig.

Hål i 1h och 10 min, och det var makaroner till lunch :D
Sen på engelskan satt vi i olika grupper och skulle göra olika berättelser av olika bilder som fanns på olika kort. Det var såjävla roligt! det slutade ungefär såhär :

Det var en gång en sko som bodde på en toalett, och så fortsatte det , ;)

Sen hade vi svenska och då körde vi charader (stavning) riktigt roligt, mitt lag vannnnn :D
Sen va disa inställt så jag slutade vid kvart över 2! Så nu sitter jag här och har inga läxor och bara myser. Senare idag ska jag iväg till frasse. Idag fick jag ett sms om att vi skulle käka tsm, spelar spel och biljard, snackar och hänger :D
Det blir säkert lika roligt som förra gången när jag skämde ut mig totalt! Fast det gör jag ju alltid ;)





(bilderna togs igår) Puss och kram /Linnéa Andersson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0