Igår

Hejsan!

Har inte uppdaterat på typ 2 dagar men har inte haft tid elr ork.
I onsdags jobbade jag natt och det var så sjukt kul! jag saknar alla så himla mkt.
Igår va ju min sista dag för idag va det studiedag. åhhh vad jag vill gå i den klassen.

Men aja, igår när jag kom hem så bakade jag cupcakes, dom blev sjukt goda!


Goda blev dom , inte speciellt snygga x)
men sen drog jag till lekparken och träffa julia, där satte vi oss på gungorna och snackade lite sen drog vi till frasse. Där spelade vi kubb , biljard och bakade kakor :P
Frasse är verkligen roligt, synd att det snart är slut!

När jag kom hem kollade jag,mamma och pappa på 2012 som jag tidigare sätt, men den här gången kollade vi på vår NYA STORA tv :O , vår nya tv är såjävla stor, haha !


 Jag och julias finger, och ja , ingen fin bild men det blåste som fan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0