Justin Bieber med Sandra bby<3

Hejsan hoppsan!
Idag är jag glad, pigg, sprallig och busig :D
Idag kommer emil hit, han ska sova kvar med sin familj, det var ett tag sen jag träffa han så det ska bli riktigt roligt :)

har varit sjuk sen i Tisdags så har inte orkat blogga elr någonting så sorry ...
Igår åkte jag och mamma för att kolla på eric saade men som tydligen var sjuk, så ska se han på måndag!
Men igår bestämde jag och sandra att vi ska till stockolm när justin kommer, men jag fattar inte vrf han inte gör någon konsert utan bara ska sjunga :S aja ska kolla upp dt där lite mera :)
Äntligen får Sandra träffa sin älskling, jag är glad för din skull bby (L'

Några nya bilder har jag inte tagit så ni får några som är typ 2-3 veckor gammla :)
pussar<3




Haha hittade min halsduk som jag har letat efter i typ 2 år :O :D


Och bara för att jag älskar min klänning så får ni en bild på den med :)
Men nu ska jag fixa mig för emil kommer om 1 timme, <3


Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag är glad för min skull med (y) :D

men hans skiva har kommit till sverige :D

2010-04-02 @ 20:09:41
Postat av: Linnéa Andersson

svar till sandra: Haha sandra, lite efter du är gumman :D

Jag är ännu gladare för min skull, moahahaha :D<3

2010-04-08 @ 23:02:59
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0