Kul kväll på frasse :)

Ja för er som inte fattar vad frasse är för något , så är det vi som ska ta konfan som får träffas som en ungdomskväll. Vi gör alltid olika saker, ibland går vi på bio , bowlar och myser. Allt är gratis och alltid roligt folk.
Och jag tar konfan för att i våran grupp ska vi åka till rom och sen träffar man många nya människor och presenterna är ju inte helt fel heller ;) hihi !

Idag var det tacokväll och typ en slags "skattjakt" :P
Skattjakt... i know, men det var faktiskt kul och alla fick en påse med godis :D
Sen satt jag och sebbe i soffan och busade så håren stog åt alla håll och kanter.

Imorron blir det att sova hemma hos sandra och sebbe , vilket alltid är roligt och mysigt :D
Bilder kan jag lova kommer upp då!

Nu blir det att lägga sig i sängen med godis och påskmust och glo någon skräckfilm :)
Bilder tog vi inga tyvärr :(

puss och kram /linnéa<3

Kommentarer
Postat av: Matte

haha för mig är det typ bara presenterna som jag konfirmerar mig ;) och i soffan ni kunde ju absolut inte sitta och knuffas ;)

2010-04-08 @ 22:27:43
Postat av: Linnéa Andersson

Svar till matte : ja man får ju as fina presenter! plus att våran grupp ska ju åka till ROOOM :D:D

Jag och sebbe hade det väldigt mysigt ;)

2010-04-08 @ 23:00:08
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/
Postat av: Boyer

De märktes Linnéa ;)<3

2010-04-08 @ 23:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0