Lite ändringar på bloggen

Tröttnade på det förra så har ändrat om lite.
Jag vet inte om jag är så nöjd, ska kanske fixa nått annat imorron, vi får se om jag orkar :)

Nu ska jag lägga mig och glo en film, så vi hörs imorron , då blir det att pluggapluggaplugga!
Jag har faktiskt några filmtips också , ska kanske börja med att lägga in det varje söndag om vilka filmer jag har sätt som är riktigt bra :)
                                                                                                                                                                      

      Såg denna film idag, En jätte bra film för er som gillar dans, för er som inte har sätt den , Seee den :D
             Har aldrig velat sätt den innan , men ångrar verkligen inte att jag såg den :)





Den här filmen har gått och blivit en stor favorit hos mig. Jag vet , det är en disney channel film men den är såhimla bra så jag tycker verkligen att ni ska se den om ni är på komedi och kärleks humör :)





Såg den hära filmen med Sandra, vi blev så jävla rädda när vi såg den och även fast den är svensk så är den faktiskt jätte bra. I början va den lite konstig men ge filmen en chans iaf :)





De här filmerna har jag sätt under dom senaste 2 dagarna, sen blev det även the grudge 2 , och smekmånaden.
De flesta är ganska gammla men det betyder ju inte att dom inte är bra :)

Imorron blir det kanske fler filmtips , men nu väntar sängen :)

Pussar och kramar /Linnéa Andersson<3


Kommentarer
Postat av: Matte

Strandvaskaren var ganska bra faktiskt tycker jag ;P

2010-04-17 @ 16:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0