Magsjuka -.-


Hej!

Morgonen var inte rolig! Först va jag tvungen att gå upp tidigt för vi hade tid hos doktorn vid halv 8, så vi åkte dit och dom fixade mitt öra.
Så nu är det nästan helt bra igen. Efter doktorn var det meningen att jag skulle till skolan men jag mådde så illa i bilen så jag spydde ...
Inte roligt! Så vi åkte hem duschade och fixade lite, sen skjutsade mamma mig till skolan för jag ville verkligen inte va hemma, Så sjukt tråkigt!

Men va i skolan i ungefär 1 timma sen orkade jag inte va kvar, så när jag kom hem la jag mig i sängen och sov till klockan halv 3.

Sen dess har jag bara legat och kollat på film och det tog mycket ork för mig att orka sätta mig vid datan. Men ska försöka få i mig lite mat sen blir det att sova igen.

Helgen blir nog bara att stanna hemma och vila upp mig, så messa med mig, jag kommer ha riktigt tråkigt!
Kramar från Linnéa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0