Mera blodprov!



Fick ta sänkan igen :'(


Hej! Idag har dagen varit jävligt seg. Förutom att idrotten var jätte rolig, jag och sanna låg och satt på varandra och skratta så tårarna flög, nästan iaf ;)

Efter skolan kom mamma och hämta mig, vi skulle åka till farbror docktorn för att ta mera blodprov -.-
Fick massa salva så att det inte skulle göra ont, men det gjorde ändå jätte ont :(
Medans salvan fick sitta i åkte vi till hamnen för att käka glss på aktersnurran som precis har öppnat tror jag.
Årets första kulglass :D

Sen åkte vi till doktorn och tog dom dära proverna. Men eftersom att jag har as ont i örat så fick vi gå till Björn som kollade vad det kunde vara för fel på det.
Han fick inte reda på vad det var för fel så vi ska tillbaka imorron bitti. Så nu sitter jag med en massa vätska i öronen och bomullstussar så jag inte hör något :P

Jag ser faktiskt lite rolig ut :D
Men nu är jag väldigt seg och mår inte så bra, har lite feber och huvudet värker. Så nu blir det helloooo sängen.
Puss och kram /Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0