Middag med Östergren!

Hejsan! ;)

vaknade idag vid 8 tiden av att jag var tvungen att gå på konfa träffen! Det var en ovanligt tråkig träff och vi gjorde inget speciellt, förutom att jag och julia satt och blandade ägg gula med socker som dom sa skulle vara gott. Men dt håller jag verkligen inte med om! Bläää, något av dt äckligaste jag har smakat :P

 
(julia sitter och tok blandar det som ska kallas smeten)

Sen Skjutsade dom hem mig och jag började städa och göra mig i årdning, för snart kommer familjen Östergren hit på middag :)
Det blir riktigt kul att träffa johanna och förhoppningsvis följer jessica också med :)
Det kommer nog inte bli något mer bloggande ikväll så vi hörs imorron.
För då ska jag och Julia iväg och se på Eric Saade :D

Dagens facelook och klädsel :

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0