No pictures :'(

Hej :D

Gårdagen var såjävla rolig! Haha jag garvar när jag bara tänker på vad vi gjorde.
Först kom jag hem till sandra och sebbe och vi gick och köpte godis sen la vi oss och glodde på film. Sen kom samantha hem till sandra så vi tre fick för oss att dra ut och cykla , så vi cyklade till ica, där orkade vi inte köpa något så vi drog till turk kiosken och där skulle vi hyra film. Så vi stod där och bestämde vilken vi skulle hyra och så , sen kommer 2 killar in (inga namn nämns) Då började vi as garva och dom glodde på oss som om vi var värsta , aa jag vet inte vad :P

Det blev ingen film för man va tvungen att va 16 -.- Vilken jävla fitt regel dom har!

Men istället tog vi cyklarna och drog till rosvalla, då var klockan vid halv 9 tror jag. Och det var sjukt mkt folk där, och massa snygga killar så vi vågade inte gå in på en gång... Så vi stod utanför och sen kom typ 6 killar vid runt 19 års åldern bakom oss, och jag utbrast : Mjaaaaouuuwww...
Då hör man bakom massa skratt och en kille som bah : kisse kisse kisse :D
det var såjävla roligt, vi typ doog :O

Sen gick vi in och kollade på lite innebandy. Sen drog vi in till bowlinghallen och där ser vi helt plöttsligt dom dära killarna som vi såg i kiosken, så vi börjar as garva och följa efter dom. När vi efter ett tag inte hittade dom så kommer dom upp precis bredvid oss och vi börjar fort som fan gå åt andra hållet x)

Sen kollade vi lite på olika matcher och drog tbx till bowlinghallen. När vi sitter i baren så hör vi hur 3 killar i 18 års åldern snacka om oss, och då kommer en kille fram till oss och börjar as glo på mig och snacka med mig. Han stank verkligen sprit men jag fortsatte att prata med han, och samantha bakom mig satt helt seriöst och var typ helt panikslagen ;)

Så vi drog och lämnade henne efteråt och sen drog jag och sandra hem till sandra och glodde skräckfilmer :D
Jag såg världens läskigaste, det va verkligen den läskigaste som jag har sätt! den hette "strandvaskaren" men den är på svenska så ni vet :)


Ja om ni orkade läsa allt det här var ni riktigt duktiga och då tycker jag verkligen att ni ska kommentera lite :)
Tyvärr hade vi annat för oss än att ta massa bilder så sorry :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0