PraoHemSolaStan

Så har min dag varit. Praon vad skit kul idag! börjar lära känna människorna och vi har busat runt i köket hela dan :D
Jag fick baka massa med choklad och sen fick vi också käka upp en hel plåt full med chokladkaka !
Jag bara älskar den här klassen, trivs bättre i den en vad jag gör i min vanliga! Vill verkligen inte tillbaka till borgis , vilken sump skola :'(
Tog lite bilder, men dom får ni faktiskt inte se , ganska mkt bus x)
Slutade vid 2 tiden, då cyklade jag hem, la mig i solstolen och solade ett tag sen drog jag och mamma till stan. Där köpte jag ett linne sen träffade vi tessan så vi satte oss och fikade en stund med henne.

Nu sitter jag här och bara längtar tills imorron! Och imorron har jag sovmorgon till halv 3 ;O
Jag ska jobba kväll till typ 11 eller 12 så jag kommer inte blogga/ sitta vid datan imorron efter 2 tiden :)
Så ikväll blir det att lägga sig SENT! Sen på fredag är jag ledig :D men ska dra nu pussipussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0