Riktigt seg morgon.

Godmorgon säger jag!

Klev nyss upp ur sängen, har bara legat och kollat på tv och har inte orkat klä på mig ännu.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, det kanske blir att dra till frasse vid 7 tiden, vi skulle tydligen käka tacos och massa mera. Men eftersom att Julia den ungen ska va med ida så har jag ingen lust att gå själv...

Jag hade värsta mardrömmen inatt! Jag brukar aldrig drömma mardrömmar men inatt var det tydligen min tur. Jag drömde att jag fick finnar i hela ansiktet och dom bara växte och växte tills dom var lika stora som min näsa! Såjävla obehaglig dröm...
Men aja, som ni märker så har jag blogg torka, så vi hörs senare när jag har nått roligt att skriva om ;)

Japp och såhär ser man ut nu , med pyamas och allt :P



/Linnéa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0