Shaggy :D<3


Dålig uppdatering , jag vet, men har bara pluggat de senaste dagarna. Men vill bara lägga in ett inlägg så ni ser att jag lever iaf :)

Idag har dagen varit jävligt rolig! Dagens bästa var verkligen på idrotten!
Vi har en vikarie som kallas för slangen, och alla tkr han liknar shaggy i scooby doo. Alla pratar verkligen om honom som Shaggy men ingen säger ju det till honom för då kanske han blir ledsen.
Och sen satt jag med lydia , emma och alla , så mitt i allt ska lydia prata med Slangen, men säger istället Shaggy till han. Det var ju inte meningen och vi alla hörde verkligen att hon sa fel. det var ett så jävla roligt tillfälle också, det skutade med att vi alla satt med tårar i ögonen av allt skratt :D

Sen lärde jag mig även att gå ner i spagat på idrotten, så det kan jag nu! :D I´m the best , ;)
Nej men jag sitter och skriver lite med mutti och nu ska jag väl skriva och underhålla honom lite . Ha det riktigt bra.!

(Cam bild, inte den bästa)

Puss och kram /Linnéa Andersson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0