Sjukhuset imorron!



Yes, fick nyss veta av mamma att nu ska jag till SJUKHUSET och inte till vårdcentralen, för nujävlar är dom trötta på att jag är sjuk hela tiden! Jag är lite rädd faktiskt , har aldrig varit där, så slutar vid 1 imorron.
Fast det pinsamma är att jag måste ha Embla salva (eller vad det heter) på mina armar så jag kommer gå runt med två bigga plåster i skolan imorron x)

Har suttit och lärt mig måla ögon så de ser värkliga ut, de blev faktiskt jätte fina , så om ni vill lära er rita jätte bra gå in på : hellomiami.blogg.se , hon reklamerades för inte så länge sen av just blogg.se så passa på att gå in där :)

Nu ska jag snart dra, julias pappa kommer och hämtar mig så måste börja fixa mig, så vi hörs kanske senare eller imorron efter sjukhusbesöket.

Puss och kram /Linnéa Andersson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0