Sommarvärme



(Bilden tagen i malta)

Idag har det varit riktigt underbart väder! Vaknade vid 12 tiden och mamma slängde mig ut i en utav solstolarna.
Det var sjukt varmt, låt i bara bh och byxor och jag blev hur varm som hellst :P
Låt där i 4 timmar, sen kände jag att örat började värka.

Så nu vet jag inte riktigt om jag har öroninflammation eller vad det nu är för fel på mig. Blir det inte bättre tills imorron blir det nog att åka till lille doktorn med mig :(

Nu ska jag sätta igång och plugga till afrikaprovet som är på tisdag, sen blir det sängen för min del, kanske blir det att kolla på någon Wallander som skulle gå ikväll :)

Jag kunde verkligen inte sova i natt så då passade jag på att ligga och radera dom flesta bilder på mobilen. Hade 1002 st och nu har jag 453 st, känner mig riktigt duktig som äntligen vågade radera många bilder från eric och malta ;)

Vi hörs kanske senare annars så skriver jag nog imorron :)
puss och kram /LinnéaAndersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0