Söndag hos Karin<3


Hej igen!

Idag vaknade jag vid 9 tiden bredvid en sovande Karin. Hon vaknade vid 10 och då drog vi direkt ut och solade. Det var super varmt och det kändes verkligen som sommar!

Sen fixade vi oss och så började vi köra typ bandhero eller vafan det heter x) Så jag körde trummor och nu har jag en blåsa på mitt pekfinger :'( Det gör jätte ont!
Efter ett tag åkte karin och hämta felix så när han kom så spelade vi lite sen körde vi lite kort, och jag förlorade som vanligt, sen gick vi ut och satte upp deras studsmatta :D

Så nu har ni hört lite av min sköna dag, till kvällen blir det att käka pizza sen kommer eva och sover här.
Så ha en riktigt härlig söndags kväll! Är själv lite nervös över praon imorron ! kram!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0