Tisdagen den 13 april


Tjena! :D

Kom nyss hem från stan med mamma, vi åkte lite snabbt in för att handla lite småsaker som jag behövde.
Eftersom att jag jag håller på att tappa alla mina ögonfransar så köpte vi lösögonfransar som jag ska använda ;)
Har aldrig satt på mig sånna tidigare så kommer nog ha lite problem imorron bitti att försöka fixa det , menmen vi får se hur det går :)

Skoldagen började med so provet, det gick jätte bra faktiskt! Jag tvingade Werban att rätta mitt prov när jag stod bredvid så jag fick 27 av 32 poäng och  på högrebetytg frågorna blev slutbetyget VG :D
Riktigt glad blev jag , så nu ska jag snart sätta mig med biologin som vi har nästa vecka , vill fortsätta att få bra betyg nu när allt går så bra :)



Det här blev dagens shopping ;)
Tops/topps (ingen aning vilket) med spätts längst ut , riktigt bra till att ta bort sminket närmast ögat om ni inte vill ha det kladdit , kan jag rekomendera för er som inte har provat det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0