3 sanningar






Jag är så lättlurad så ni anar inte. Vem som helst skulle kunna lura i mig vad som
helst, och problemet är att mina kompisar vet det.
Emil min kompis från stockholm lurar mig hela tiden, och han tycker ju det är lika
kul varje gång eftersom att jag går på allt.
Men det värsta min kompis lurade i mig va att hon sa att hon var kär i mig. Jag gick
verkligen på det och jag blev skit rädd. Det tog riktigt lång tid för mig att fatta att hon
verkligen skojade och det tog jävligt lång tid att komma över det.

Jag är jätte känslig. jag är nog en av dom känsligaste personer jag känner. Jag börjar
gråta till nästan allt!
Jag kan inte se på sorliga filmer, då sitter jag och bölar så det skriker om det. När jag
sitter och tänker på gamla minnen kan jag börja böla på en gång. Sen när jag snubblar
elr något liknande så kommer det alltid tårar...

Jag är jätte svartsjuk! Som förut i skolan när jag gillade en kille, såfort jag såg att han
höll på med andra blev jag så sur och ledsen så ni anar inte. Det är något av det
jobbigaste som finns, att va svartsjuk. Min svartsjuka har försvunnit lite grann men den
finns fortfarande kvar. Sen känner jag mig nästan alltid svartsjuk på mina kompisar,
speciellt när dom berättar hur kul dom har med deras andra vänner. Det är även
någonting jag hatar. Min kompis pratar alltid om hennes kompis, i nästan varje mening
nämner hon hennes kompis namn och jag blir så trött på det ibland.


Kommentarer
Postat av: Becky

Hej, cool blogg, rösta gärna på vilken outfit du tycker är bäst på min blogg ;)

Kram

2010-08-02 @ 21:59:39
URL: http://dicelight.blogspot.com
Postat av: NiKiTiA

fin blogg :)



allt bra annars?

2010-08-02 @ 22:01:40
URL: http://nikitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0