Drar snart!

Om typ 15-30 min åker jag till jossan!
Har packad badkläder och mycket godis har jag med mig.
Kameran följer självklart med så bilder hoppas jag att vi kommer ta :)

Just nu sitter jag och irreterar mig på ett bätt jag har fått på tutten som kliar som fan, Är rädd att jag kliar bort tutten snart...

Åkte ju förut till karin och visade upp moppen. Sen tog vi en sväng till ica , köpte godis, drog in till stan och hon skjutsade mig då för hon tkr jag kör för sakta :(
Det är lixom 3:de gången jag kör moppe , hihi , men fan vad jag skrek på henne när vi åkte mellan statoil och rondellen där borta vid coop.
Jag trodde bara min moppe gick i MAX 45 km/h och självklart vill karin köra fortare så hon gasa på tills det blev 60 km/h, Jag visste inte ens att den gick så fort :O haha jag satt och skrek skit mkt så folk måste nog ha undrat vad vi höll på med...

Men ska fortsätta packa nu, puss :D<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0