Förlorad Bästavän


Du var min vän
Du var min bästavän
Du var min ängel
Du var det finaste jag hade
Vi hade kul tillsammans
Vi litade på varandra
Vi var varjedag
Vi har många fina minnen tillsammans
Vi träffades inte lika ofta
Vi längtade ändå efter varan
Vi kunde prata om allt
Vi förändrades
Vi delade på oss
Vi gick åt var sitt håll
Vi är inte vänner längre

Jag ångrar ingenting,
men jag orkar inte med den du är just nu,
jag vill inte leva utan dig men jag blir bara sårad när vi träffas,
jag älskar dig,
men det här var nog det bästa,
jag hoppas jag har fel,
jag vill inte förlora dig,
men det här var nog slutet på vår vänskap.

Du vill ju inte kämpa, du vill inte se,
du vill inte lämna mig men du vill inte se mig le,
du gick utan att säga hejdå,
men jag vet att du älskar mig ändå.
Snälla prata med mig,
 snälla förstå,
du är det bästa,
det är bara vi två.



Kommentarer
Postat av: Erica

vad har hänt mellan dej och din bästavän? :O

vem e det du skriver om?

2010-08-19 @ 00:53:26
Postat av: Flisan

Vad tycker din kompis om att ni är osams?

2010-08-19 @ 22:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0