Första skoldagen!


En vintrig och härlig bild på fillan :D

Hej bloggen!
Idag var det första dagen i skolan efter 10 långa veckors sommarlov.
Det var riktigt svårt att somna igår och ännu jobbigare att gå upp ;)

Hämtade malin vid 8, va i skolan vid 10 över sen var det bara att starta som vanligt.
Det va jätte roligt att få träffa alla igen!
Imorron kör vi igång som vilken vanlig skoldag som helst, mitt schema är jätte bra, slutar tidigt alla dagar förutom på måndagar.

Fick käka lunch på tessin idag, riktigt konstigt! Efter det slutade vi vid halv 1, då följde Fillan med mig hem :D
Hon cyklade precis hem, hon var tvungen att käka och byta om, hon ska ha träning och jag ska följa med och kolla så hon hämtar mig alldeles strax.

Känner mig lite stressad, måste egentligen äta någonting innan men är mätt efter alla chokladbollar vi käkade :P
Men vi hörs senare! Puss<3


Kommentarer
Postat av: adam ;D

Trevligt att få träffa dig :> <3

2010-08-23 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0