Fotto med johanna och Samuel! :D


Hej bloggen, förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, jag har varit lite upptagen.
Igår kom familjen östergren till oss och käkade middag, jag och johanna fick verkligen flumm och jag låg på golvet och as garva ;)
Sen bestämde vi oss för att dra hem till johanna och där sov jag kvar, mycket prat, godsaker och mys blev det!

Sen idag drog vi till stan jag hittade 2 tröjor och 1 parfym. Sen drog vi hem och fixade oss, vid hal 6 tiden kom min kusin samuel hit och skulle fotta oss. Så vi drog ut och han fottade oss på tågrälsen och i buskarna ;)
Bilderna kommer upp såfort jag har fått dom, fick se dom i hans kamera och några blev jäkligt bra!

Nyss kom jag hem från en utekväll med mammi, vi va först en liten stund och kollade på någon bio utomhus, alla sög förutom "nakenlekar"...
Sen drog vi ner till hamnen och satt där och käka ben & jerrys och lyssnade på när något band spelade.

En riktigt mysig dag med roliga personer :)

Imorron vet jag inte vad jag ska göra, pratade om att om det blir fint väder ska jag och johanna ut och fotta själva, sen kanske jag ska åka moppe med adam, har lovat att han ska få köra lite :)
Träffade honom igårkväll innan vi drog till johanna, jag har verkligen saknat honom!

SEN IDAG SÅ FYLLER KARIN 16 ÅR! HOPPAS DU HAR FÅTT EN SUPER DUPER BRA FÖDELSEDAG!!! <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0