Imorron blir det stan med lollo! :D

Snacka nyss med lollo och imorron om det är fint väder drar vi till stan för att kolla runt lite. Sen ska vi ha lite kul hemma och sånt, sen blir det nog karnevalen på kvällen så håll ögonen öppna :)
Sen slaggar hon hos mig så bilder kanske kommer upp, vi får se , lollo gillar inte när jag fottar henne... ;)

Både idag och igår har jag varit när det gäller pluggandet. Igår satt jag och mamma i flera timmar och räkna matte, vi hade faktiskt kul... Linnéa pluggar , hmmmm , kan inte riktigt vänja mig att säga det :P
Sen idag jobbade jag ur min moppebok och totalt blev det 7 sidor med anteckningar, ducktig flicka jag är.
Nu är det bara data testerna och provet kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0