Inget bloggande idag ;)


Hejsan! Idag låg jag först ute och solade med mamma i några timmar , vid 1 hämtade jag lollo så drog vi ut till vår lilla sjö och badade och hade det mysigt.
När vi kom hem bestämde vi oss för att jag skulle få lära mig att tanka för första gången, det gick inte så jätte bra... Jag fick bensin över hela min plånbok som jag ääälskar så jag måste köpa en ny nu för den STINKER!

Sen när jag kom hem hade jag bara tänkt ta det lugn , jag hade super äckligt hår och allt så hade bara lust att lägga mig och kolla på film. Men sen kom min kusin hit och han ville ut och fotta mig för han är fotograf så medans han cyklade hem och hämtade all utrustning så han jag fixa mig lite.

Några bilder blev riktigt bra men vi han aldrig lägga in dom på datan, sen lärde han mig massa i ps!
Vi ska ut och fotta mer någon annan dag i veckan så då får jag antagligen bilderna till datan, då kommer jag att lägga upp dom :)

Nu ska jag gå och göra mig iordning och sova , är helt slut.
Puss och kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0