Jahapp , skola imorgon dåå......


Då är verkligheten igång igen. Gå och lägga sig ganska tidigt och upp väldigt tidigt. Sommarlovet var för bra!
Nu börjar jag känna ångest , det känns som att jag inte har gjort någonting vettigt i sommar.

Igår var jag på typ en festival hela kvällen med sandra och josephine!
Träffade massa kompisar och det var jätte roligt. När vi kom hem drack vi cider sen sov vi :p
Idag har jag "lekt" modell för sandra, glass till frulle, max till lunch och tacos till pizza, och har godis här bredvid mig. Kan det bli godare? :O
Hahahahaha, när dansen kommer igång blir det att få formen tbx :)

Va hos sandra lite sen vid 6 tiden åkte jag till julia och vi satte oss ute på piren och jag fick massa fina presenter!
Jag lägger upp dom imorron, datan laggar så mkt när jag laddar in bilder ;)

Men här kommer bilder ;)































Det får räcka, har miljoner till ;) fler kommer väl upp någon annan dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0