Morgonpigga Linnéa -.-


HejsaN!
Sitter här och försöker logga in på msn men turen verkar inte va på min sida idag.
Fast imorse gick jag upp vid 8 tiden , gjorde mig i ordning och käka frulle sen vid 9 skjutsade mamma mig till stures, satt där ett tag och gjorde datatesterna 8 gånger, klarade dom 7 gånger :D
På sista provet jag gjorde fick jag bara 1 fel, pluggandet ger framsteg (Y)
Ska faktiskt börja plugga som en häst nu när skolan börjar, jag får hellre bra betyg och folk kallar mig plugghäst än hur det har varit tidigare.

Jag har faktiskt börjat fundera på att färga mitt hår brunt elr något. Kanske bara göra lite bruna slingor i håret. Gör det inte förns sommaren är slut, men tänka på det kan man ju alltid göra.

Nu väntar maten på mig, hörs senare (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0