Nu tar vi och kör en sån där 3 sanningar :)






Jag hatar att stå inför en kamera! Att ha fotat med min kusin har varit skiiit kul, men jag blir alltid så himla otrygg och osäker, jag vet aldrig vart jag ska kolla och vad jag ska göra. När jag är med kompisar är det för det mesta jag som fotar dom och inte tvärtom. Jag har för dåligt självförtroende för att kunna tro på mig själv helt enkelt. Om det är någon som har några förslag så är det bara att skriva, jag blir verkligen super glad när ni kommenterar.

Jag är dålig på stavning! Det kanske ni har märkt???? Jag är något otroligt dålig på att stava vissa saker. Ibland när jag blir riktigt osäker på hur någonting stavas så slår jag upp det... Haha inte bra för att va en tjej som ska börja i 9an. Jag jobbar stenhårt på det och jag har blivit mycket bättre nu i sommar, den här bloggen har verkligen hjälpt mig också, så om jag skriver någonting fel hela tiden, skriv hellre och klaga än att jag ska göra
fel om och om igen. Jag lovar, ni stör er bara på det ;)


Jag hatar att gå in på bloggen och se att statestiken är låg och inga kommentarer.
Jag lägger ner väldigt mycket tid på min blogg och jag älskar verkligen att blogga. Jag tror nog alla bloggar hatar det här , men eftersom att mycket tid går åt att ta alla bilder, redigera dom, ladda upp dom på min sega data och ha något roligt att skriva om. Det är väldigt mycket jobb om man vill försöka ha en bra blogg. Jag har ingen aning om hur ni andra läsare tycker och tänker kring den, därför frågar jag ofta mina kompisar om råd. Men va verkligen inte rädda för att kommentera, jag blir bara glad och om ni skriver era namn får ni en stjärna i kanten! Jag ser ju varjedag hur många det är som går in på min blogg, jag tycker att om man ska läsa en blogg ska man även vara med och tycka och tänka kring dom saker som händer runt det man skriver om. Eller vad tkr ni? :)

Kanske inte dom roligaste sakerna men det var någonting iaf , se till att kommentera nu också :)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ment ack så mkt vad söt du är:) jadu jag vet inte rikgit!:) mkt bilder är bra!

2010-08-20 @ 08:21:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST

tack så mycket ;D

2010-08-20 @ 11:24:10
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0