PROVET IMORRON!


Heeej! Det är så att jag ska göra mitt prov imorron och jag är jätte nervös nu. Om det är någon som har gjort provet för eu-moped och kommer ihåg hur några frågor va skulle jag vara jätte tacksam om ni kunde skriva dom till mig.
Jag är super nervös och känner att jag måste få veta på ett ungefär vad som kommer, om det är någon som hade sina lektioner på stures och har gjort alla datatesterna, är dom på vägverket något liknande?
SKRIIIIV om ni vet något! Och hur många fel får man ha??? :O

Kommentarer
Postat av: E

följ min toplista på snygga killar och

kommentera vad du tkr om dom!<3<3 ;)

2010-08-11 @ 22:02:30
URL: http://elviralalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0