Sova nu, måste va pigg till imorron!

                    



Nu ska jag gå och tussinussa!
Imorron ska jag sova ut så länge jag kan , sen ska jag fixa mig och städa rummet och om det är fint väder blir det att sola på förmiddan.
På eftermiddan någon gång ska antingen jag sova hos karin elr så sover hon här, Vi får se hur det blir :)
Hur det än blir så är kameran med och jag kommer hinna blogga lite innan jag vet hur vi ska göra :)

Det här blev även mitt 10:de inlägg för idag (stolt) och jag har faktiskt hunnit med rätt mkt idag, skönt att bara ha några slappdagar ibland.

Nu tycker jag att vi ska hålla tummarna att den sista veckan på sommarlovet blir riktigt fint väder sen när skolan börjar kan det gärna va mulet.
Men nu jävlar ska jag bli brun!!!

ha en jätte fin kväll allesammans så hörs vi imorgon!
Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0