Svar på kommentarer


Svar till ida : Det är ett nytt nagellack som har sålts slut nästan på en gång. Min kompis köpte ett här i stan och dagen efter var det redan slutsålt. Först målar man med en vanlig färg på sin nagel , vilken färg som helst, sen använder man det här andra nagellacket och målar bara över det andra. Efter 30 sek har det (jag vet inte vad jag ska kalla det) frätit bort? på vissa ställen. Nagellacket finns i många olika färger men jag tycker svart och vit är snyggast :)







Svar till ida igen :) : Min kusin har alla möjliga sorters utrustning med sig när vi ska ut och fota. Den johanna håller i är en reflexskärm som reflekterar ljuset från solen och där man vill ha ljuset. Tex : Om man har solen i ryggen så vill man ju inte att ansiktet ska bli helt mörkt, då använder man skärmen och vinklar den så det blir som en ljus stråle i ansiktet. Då blir bilderna jätte bra :) Tack så mkt själv så tycker jag bäst om 5an :)

Har ni några fler frågor är det bara att skriva :)


Kommentarer
Postat av: fia

Hur mycket kostar nagellacket? och vart köpte din kompis det?

2010-08-20 @ 14:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0